E-chrześcijanin: Ada

Ave,

Bardzo często spotykam się z prośbą: „Opowiedz mi jak ty widzisz Boga”. Lubię też opowiadać o ogromnym dobru, jakiego doświadczam w moim życiu. Aby podzielić się Dobrą Nowiną z tymi ludźmi, do których pewnie bym nie dotarła w świecie rzeczywistym, założyłam konto na Instagramie, a później bloga. Blog jest dla mnie miejscem dzielenia się swoimi przemyśleniami i doświadczeniem Boga, wpisy powstają na bieżąco i oddają to, co krąży w mojej głowie w ostatnim czasie. Jestem otwarta na wszelkie dyskusje i wysłuchanie osób, które myślą inaczej niż ja 🙂

Więc, coś o mnie. Moje imiona z chrztu Adriana Weronika oraz na bierzmowaniu przyjęłam imię Maria (Maryja). Obecnie jestem studentką UWr, kierunek pedagogika ogólna, specjalizacja poradnictwo i pomoc psychopedagogiczna. Jestem introwertykiem, który po radosnych spotkaniach z ludźmi lubi odpocząć samotnie.

Jeśli zaś chodzi o „formację” i moje miejsce w Kościele – przez 8 lat chodziłam na pielgrzymki Głogów- Jasna Góra (11 dni), w okresie gimnazjalnym i licealnym byłam animatorem Oazy Dzieci Bożych przy parafii. Jeździłam także na wakacyjne Oazy Rodzin jako diakonia wychowawcza. We Wrocławiu podczas studiów przez pewien czas byłam w DA Redemptor, potem uczęszczałam na spotkania do DA Maciejówka (gdy tylko znajdę chwilę czasu nadal tam zaglądam). Ponadto w niedzielę staram się chodzić na mszę trydencką do kościoła NMP na Piasku. Byłam też na pielgrzymce do Santiago, przechodząc Camino Primitivo (ze startem w Oviedo).

Co ja rozumiem pod pojęciem chrześcijanin ?
Jest to dla mnie osoba wierząca, ochrzczona, która każdego dnia na nowo odnawia i buduje swoją relację z Bogiem. Dla mnie wiara jest niekończącą się wędrówką z Bogiem i codziennym podejmowaniem trudu, by nie zmieniać kierunku i nie rozpoczynać samotnej tułaczki. Sama doświadczyłam tego jak często i jak wiele razy w życiu człowiek musi się nawracać. I jak ciężka jest to praca. Oczywiście mamy silne wsparcie Wszechmocnego Boga, który nie pozwala nam pozostać samotnie z naszymi problemami i przywarami. Chcąc głosić chrześcijaństwo w swoim życiu zdaję sobie sprawę jak kruchym narzędziem jestem. Ale… to wspaniałe, bo dzięki temu rozlewa się łaska Boża i to On działa a nie ja. A Jego dzieła są doskonałe.

Uważam, że nie ma przestrzeni, w której Bóg byłby nieobecny. Dlaczego, więc mielibyśmy przemilczać Jego obecność w portalach społecznościowych i w internecie? Prowadzenie kont na portalach społecznościowych to kanał przekazu czytelny dla naszego pokolenia. Blog jest idealnym miejscem, gdzie poprzez moją pasję pisania mogę dzielić się tym jak wielką miłością obdarza mnie Bóg. Ponadto mogę tam odpowiedzieć na pytania osób, które wstydzą się zapytać mnie osobiście. Dzięki Instagramowi mogę podzielić się zdjęciami opatrzonymi krótkim fragmentem Pisma Świętego. Uważam, że jest to dobry sposób na wprowadzanie dobra w tą rzeczywistość. Skoro internet jest głównym źródłem informacji to dzielmy się tam takżę Dobrą Nowiną i głośmy to, że Chrystus Zmartwychwstał. Niech i ta przestrzeń zapełni się dobrem i wpisami sług Bożych.

Każdego dnia na nowo powstając i krocząc za Jezusem chcę świecić blaskiem Jego miłości i dzielić się moim doświadczeniem z każdym człowiekiem. Ciebie również do tego zapraszam 🙂 Obyśmy spotkali się razem w wieczności 🙂

***

link do bloga Ady: www.daughterofholygod.wordpress.com

opis projektu: www.okiemsary.wordpress.com/2016/09/27/wylowione-z-sieci/

Skomentuj

