Q&A

Witaj, Drogi Czytelniku, w tej nietypowej formie naszego spotkania. Przygotowałam dla Ciebie film, który stanowi odpowiedzi na zadane przez Ciebie lub innych Czytelników pytania. Mam nadzieję, że wytrzymasz te 30 minut ze mną i dasz mi znać w komentarzach, czy ta forma („vlog bez cięć” vel. „kręcenie longiem”) Ci odpowiada, czy masz jakieś refleksje dotyczące mojej wypowiedzi, a może zrodziły się w Twojej głowie dodatkowe pytania.

Lista zadanych pytań:

  • Dlaczego ścięłam włosy?
  • Czy działania względem Zosi robię intuicyjnie, pod kierunkiem rodziców czy wspieram się poradnikami?
  • Co jest po III Scrutinium?
  • Co najbardziej doceniam w byciu mamą, a co jest najtrudniejsze?
  • Jak godzimy sprawy codzienne z modlitwą i wiarą?
  • Jak zareagowała na wieść o ciąży?
  • Jak się poznaliśmy z moim Mężem?
  • Jak długo jesteśmy z Mężem w Neokatechumenacie i czy zaczęliśmy Drogę razem, a może osobno?

Zapraszam do wysłuchania odpowiedzi!

Shalom!

4 thoughts on “Q&A

Skomentuj

