E-chrześcijanin: Barbara

Nazywam się Barbara. Urodziłam się w katolickiej rodzinie. Jednak do prawdziwej wiary dojrzewałam powoli. Dzięki mojej cioci, która jest siostrą zakonną, zobaczyłam w sobie powołanie do życia zakonnego. Mając 18 lat, postanowiłam wstąpić do zakonu klauzurowego. To był najpiękniejszy okres mojego życia.

Życie zakonne, według mnie stało się tym, czego tak naprawdę pragnęłam, ale Pan chciał inaczej i nałożył na moje ramiona krzyż choroby. Niestety nie mogłam kontynuować pokutnej drogi, dlatego przełożona wraz z lekarzem podjęli decyzję o moim wystąpieniu. To był bardzo trudny okres, który jeszcze bardziej przybliżył mnie do Chrystusa. Moje życie w jednej minucie zmieniło się diametralnie.

Moje praktykowanie chrześcijaństwa przełożyłam na głoszenie konferencji w domach opieki, szpitalach oraz placówkach dla nieuleczalnie chorych – to właśnie im poświeciłam duży okres mojego życia.

Dziś mieszkam poza granicami Polski, mam wspaniałego męża, uwielbiam Boga poprzez grę na gitarze, układam teksty i prowadzę bloga kulinarnego. Pewnie zapytasz, dlaczego kulinarnego – a no właśnie dlatego, że jest on w jakimś stopniu, mniejszym lub większym, odzwierciedleniem powołania kobiety poprzez sprawowanie różnych domowych obowiązków. Blog jest miejscem, w którym dzielę się różnymi przepisami kulinarnymi, poradami, a także pozytywnymi myślami.

***
Skomentuj

