E-chrześcijanin: Weronika

Cześć! Mam na imię Weronika, obecnie mam 20 lat i jestem szczęśliwą studentką 2. roku teologii katechetyczno – pastoralnej. Należę także do Katolickiego Stowarzyszenia Młodzieży Archidiecezji Poznańskiej. Kocham Boga, książki, góry, muzykę klasyczną i mojego Narzeczonego. Choć wszystkich katechetów darzę sporym szacunkiem i podziwiam ich pracę, nie planuję zostać katechetką. Moim marzeniem jest pokazywanie ludziom, jak zachwycający jest Bóg, między innymi poprzez mojego bloga.

Już na początku liceum założyłam pierwszego bloga o wierze, gdzie zamieszczałam swoje luźne przemyślenia. Z czasem zrodził się pomysł rozpoczęcia blogowania na poważnie. Na początku zaczęłam od nazwy bloga. Czytając „Urzekającą” autorstwa Stasi i Johna Eldredge doznałam olśnienia. „Ale ten Bóg jest zachwycający” – pomyślałam. Tak pojawił się pomysł na nazwę. Później przyszła kolej na założenie strony, fanpejdża… I tak pod koniec 2015 roku zaczęłam moją przygodę z blogiem Bóg mnie zachwyca 🙂

Ewangelizacja w sieci sprawia mi naprawdę dużo radości. Jest to połączenie mojej pasji pisania z czymś bardzo pożytecznym. Wielu mówi, że to bez sensu, że szkoda czasu i energii, ja jednak widzę w tym naprawdę wielki sens. Kilka lat temu powiedziałam Bogu, że chciałabym przyprowadzić do Niego chociaż jedną osobę, której pomogę w drodze wiary. Dziś mam możliwość przyprowadzić do Niego więcej osób. Za kilka lat chciałbym zajmować się tym zawodowo, razem z moim Narzeczonym. Marzy nam się założenie fundacji dla małżeństw, jednak do tego długa droga. Póki co, skupiam się na rozwoju bloga, planuję również założyć kanał na YouTube.

Myślę, że taki sposób głoszenia Ewangelii jest naprawdę dobry, szczególnie w dzisiejszych czasach. Internet staje się aktualnie największym źródłem informacji, dlaczego więc z tego nie skorzystać? Warto, by w sieci, prócz medialnego bełkotu, znajdowały się również dobre i wartościowe informację nie tylko z pożytkiem doczesnym, ale również i wiecznym. We wszystkich trudnościach, zwątpieniu, zniechęceniu towarzyszą mi dobrze znane wszystkim słowa: Jezu, ufam Tobie, które są pewnego rodzaju moją dewizą życiową. Wszystkie swoje zmartwienia oddaję Bogu i z odwagą idę na przód, do ludzi, dzieląc się z nimi moim spojrzeniem na wiarę i zachwytem Bogiem 🙂

***

link do bloga Weronikiwww.bogmniezachwyca.pl

opis projektu: www.okiemsary.wordpress.com/2016/09/27/wylowione-z-sieci/

 

Jedna uwaga do wpisu “E-chrześcijanin: Weronika

Skomentuj

