Rozmyślania Wolnej Panny 10

panna

Witaj, Drogi Czytelniku! Przyznam szczerze, że bardzo ciężko było mi się zabrać do tego teksu. Brak pomysłu na temat, mętlik myśli w głowie i wiele spraw trudnych, nieprzyjemnych dnia codziennego. Mam nadzieję, że uda mi się jednak podzielić z Wami moim przemyśleniami z ostatnich dni.

Pytanie, które nieustannie kotłuje się w mojej głowie brzmi: „Jak nie przenosić frustracji z pracy na domowe ognisko?” i drugie chyba jeszcze trudniejsze: „Jak radzić sobie z tymi samymi problemami u Ukochanego?”. Przyznam szczerze, że nie wiem jak postępować, żadne rozwiązanie nie jest dobre i wydaje mi się, że mnoży jeszcze problemy, a nie je redukuje.  Może podzielicie się ze mną swoimi przemyśleniami? Jak na razie każdego dnia modlę się o pokorę i cierpliwość.

Dopiero do mnie dociera jak ciężkie jest wspólne życie dwójki introwertyków! Chociaż może jeszcze jesteśmy na etapie poznawania się, kiedy trudno mówić o bolesnych, przykrych przeżyciach? Nie wiem, wiele pytań, wątpliwości kołacze się w mojej głowie. Krótką chwilę przed napisaniem tego tekstu, posłuchałam Nocnego Vloga ojca Szustaka pt. „Kiedy miłość to naprawdę miłość”: klik. Padła tam bardzo ważna kwestia wierności! Cały czas myślę o tym. Jak dochować wierności drugiemu człowiekowi? Nie mam na myśli wierności fizycznej, tylko tę emocjonalną, wierność naszych myśli i intencji.  Drugą bardzo ważną kwestią poruszaną w tym filmie jest wolność. Wolność w ofiarowaniu tej wierności, w tym, że świadomie chcę być wierna Tobie.

Ten krótki film pozwolił mi na chwilę się wyciszyć i zastanowić. Uświadomiłam sobie jaką jestem egoistką i jak trudne jest dochowanie tej wierności. Widzę, ile pracy przede mną. Mam nadzieję, że Wy także odnajdziecie tam coś dla siebie

qyftkpfqzv4-wil-stewart

Do następnego!

Wolna Panna

——————————————————————

Poprzednie teksty tu:

Rozmyślania wolnej Panny

Rozmyślania wolnej Panny 2

Rozmyślania wolnej Panny 3

Rozmyślania wolnej Panny 4

Rozmyślania wolnej Panny 5

Rozmyślania wolnej Panny 6

Rozmyślania wolnej Panny 7

Rozmyślania wolnej Panny 8

Rozmyślania wolnej Panny 9

Skomentuj

