E-chrześcijanina: Asia

asia-mazur-foto

Dla mnie pisanie to Jezus. I tylko On. Pisanie dla pisania. Słowa dla słów. To nie dla mnie. Pustka. Bezsens. Nigdy nie myślałam, że będę to robić. Studiowałam politologię, ale nie wybrałam specjalności dziennikarskiej. Z premedytacją.

Pierwszego bloga „Żyję Ewangelią” założyłam w 2011 roku -. Przez 5 lat pisałam rozważania. Dzień w dzień. Aż w końcu przestałam – dokładnie 4 sierpnia 2016 roku. Z dnia na dzień. Wiedziałam, że Jezus prosi mnie o coś innego. W 2012 powstały jeszcze „Dobre słowa” (http://dobre-slowa.pl/) – proste grafiki ewangelizacyjne z krótkimi tekstami, które prowadzę do dziś.

Cały czas myślałam, że Jezus chce, aby pisanie było czymś „po godzinach”. Myliłam się. Wiele lat pracowałam w branży IT i myślałam, że tak pozostanie. I nagła zmiana – zwolnienie grupowe. Zaczęłam pracę w organizacji pomocowej. Nie na długo. Sporadycznie współpracowałam z kilkoma czasopismami. Dostałam światło – szukaj pracy w mediach. Czułam opór, ale zrobiłam „medialne” CV. Po kilku dniach dostałam propozycje pracy w katolickim portalu. Bez wysłania CV. I po trzech miesiącach znowu zmiana. Od stycznia pracuję w czasopiśmie – prowadzę wywiady, jeżdżę na reportaże. Poznaję świętych ludzi. To niesamowite błogosławieństwo.

I przyszedł czas na nowego bloga – Serce Lwa .Skąd nazwa? Z proroctwa wypowiedzianego nade mną w czerwcu 2016 roku – „W twoim sercu ryczy lew. I Pan mówi – uwolnij ryk!”. Ten blog to jest moje „Amen”.

O czym piszę? Fascynuje mnie relacja z Jezusem. To jak zbliża się do mnie, jak mówi, jak mi przebacza, jak mnie uzdrawia i dotyka i jaki jest cierpliwy. Fascynuje mnie Jego Serce i Jego Oczy. Fascynuje mnie Jego wierność pomimo moich zdrad. Zadziwia Jego hojność w kontraście do moich niewierności. Zbliżam się do tajemnicy – „Solo Dios basta”. Powoli, a jednak. I chcę Go bardziej kochać. I pragnę Go bardziej pragnąć. Uwielbiać Go każdym ruchem i oddechem. Każdym przecinkiem i każdym słowem. Amen.

***

link do bloga Asi: www.sercelwa.wordpress.com

opis projektu: www.okiemsary.wordpress.com/2016/09/27/wylowione-z-sieci/

 

Skomentuj

