E-chrześcijanin: Monika

bozyfreestyle_zdjecie

Mam na imię Monika. Obecnie jestem u schyłku pięknego etapu życia, czyli studiów magisterskich i lada chwila będę u początku kolejnego etapu – życia zawodowego.
Nie jestem ani żoną, ani siostrą zakonną. Rozeznaję swoje życiowe powołanie i jestem przekonana o tym, że Bóg ma dla mnie taki plan, którym we właściwym czasie się zadziwię, zachwycę i pozytywnie odpowiem na niego Panu Bogu.

Od wielu lat prowadzę bloga. Przechodził on szereg metamorfoz i pewnie jeszcze kilka zmian go czeka. Były już różne platformy, nazwy, szablony, logo, ale w każdym z nich chodziło i wciąż chodzi mi o jedno – opis mojego życia z Bogiem, który jest Miłością.

Kocham Pana Boga i kocham mój Kościół. A to sprawia, że uwielbiam opowiadać o właśnie takim życiu. Nie zawsze jest ono łatwe, ale jest niezwykle fascynujące. Na tej drodze nie jestem sama. Mam kierownika duchowego i to dzięki niemu rozumiem życie pełniej. Ufam mu, wiem, że pragnie mojego dobra i szczęścia. Cierpliwie odpowiada na pytania, tłumaczy, rozwiewa wątpliwości, rzuca światło i z miłością zwraca uwagę na błędy. Kieruję się jego wskazówkami i choć jest obcym człowiekiem to kształtuje mój charakter, ma wpływ na sposób w jaki postępuję, ale też na moje poglądy i ideały. Na co dzień żyję jak każdy, a jednak trochę inaczej. I mam nadzieję, że to wyróżnia mnie z tłumu – wiara. Tak naprawdę wiele osób, które są w Kościele, nie ma pojęcia jaki jest on cudowny. Sama wciąż go odkrywam i zachwycam się na nowo jego różnorodnością. Co dzień widzę osoby, które nie spotkały Boga żywego w swoim życiu, a już zrezygnowały z oczekiwania na to spotkanie. Piszę dlatego, żeby pokazać – zarówno osobom nieprzekonanym, jak i tym, które też tak żyją jak ja, a może czasem w wierze czują się osamotnione, że można, że da się – mając wartości chrześcijańskie żyć w tym świecie. I co więcej – niesamowicie się tym życiem cieszyć!

***

link do bloga Moniki: www.bozyfreestyle.blogspot.com

opis projektu: www.okiemsary.wordpress.com/2016/09/27/wylowione-z-sieci/

 

Skomentuj

