E-chrześcijanin: Beata

md

Mam na imię Beata. Jestem marzycielką. Chcę od życia tak wiele, a natura obdarzyła mnie słomianym zapałem. Lubię pisać od dziecka. Zaczynałam od złotych myśli, pamiętników, a następnie były blogi. Zawsze chciałam być pielęgniarką, a z wykształcenia jestem nauczycielką edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. A teraz zamierzam zająć się dekorowaniem wnętrz. Miałam być siostrą zakonną, a jestem żoną od 9 lat. Mamą 4 córek. Chrześcijanką od urodzenia.

Pierwszy był blog rodzinny, zapisywałam tam ważne dla nas wydarzenia. Jednak ze względu na zbyt osobiste treści, a biorąc pod uwagę drastyczność i bezwględność Internetu postanowiłam założyć nowego bloga. Poza tym, moje życie się zmienia, ja się zmieniam… Dlatego powstała Mała Droga.

Wynalazek św. Tereski od Dzieciątka Jezus wpisuje się w dzisiejsze trendy minimalizmu. Urzeka mnie swoją prostotą. Ale tylko z pozoru wydaje się łatwy. Czynić najmniejsze, codzienne, zwyczajne rzeczy z miłością. Taki jest mój cel. I w ten sposób chcę dostać się do Nieba. Sprzątać, gotować, nastawiać pranie, odwozić dzieci do szkoły i przedszkola, odpoczywając, dbając o siebie, obierając ziemniaki – wszystko, dosłownie wszystko czynić z myślą o Bogu. Dlatego na blogu nie znajdują się tylko rozważania o wierze, odnajdziemy również porady kulinarne, wychowawcze, urodowe – bo to wszystko składa się na moje życie, na moją drogę.

Pragnę się tym dzielić z innymi. Przy okazji chciałabym złamać stereotyp, że katolickie kobiety, to zaniedbane szare myszy, moherowe berety, zamknięte na otaczający świat, pełne lęku, bez głosu, wyłącznie w długich spódnicach i gorszące się czerwoną pomadką.

Jesteśmy silne. Jesteśmy piękne. Jesteśmy odważne. A to wszystko za sprawą tego, że czujemy się kochane przez samego Króla.

***

link do bloga Beaty: www.maladrogablog.pl

opis projektu: www.okiemsary.wordpress.com/2016/09/27/wylowione-z-sieci/

 

Skomentuj

