Rozmyślania Wolnej Panny 9

panna

Witaj, Drogi Czytelniku, w Nowym Roku. Ciekawa jestem, czy stworzyłeś jakieś noworoczne postanowienia, chcesz coś zmienić w swoim życiu? Przyznam Ci, że ja nie robię żadnych postanowień.  W czasie krótkiej przerwy w pracy, zamieniłam kilka słów ze współpracownikami: jeden rzuca palenie, drugi idzie na dietę, a ja? Ja niczego nie chcę zmieniać, pragnę tylko rozwijać to, co mam, doskonalić się i uczyć, a do tego chyba nie potrzeba specjalnych postanowień. A Ty, co o tym sądzisz?

Po tym krótkim wstępie, który wydaje mi się najbardziej aktualny (godziny spędzone w Internecie sprawiły, że w minimalnym stopniu jestem w stanie określić co jest na fali a co nie;)). Chciałabym się z Wami podzielić moimi przemyśleniami, które nie odstępują mnie ostatnio na krok.  Chodzi o kwestię „zaufania”. Takie proste słowo, słyszane przez nas miliony razy w wielu sytuacjach, a kiedy przychodzi myśl w naszych głowach…  A przynajmniej mojej –  „Komu mogę zaufać, komu mogę powierzyć największe niepokoje i tajemnice?”

Dręczona wątpliwościami osoby w nowym związku, non stop zadawałam sobie pytanie: jak on traktuje naszą relację, czy chce tego samego co ja, czy uważa mnie za swoją dziewczynę? Nie omieszkałam zadań kilku takich pytań mojemu Wybrankowi, ale raczej satysfakcjonującej odpowiedzi nie dostałam. Aż tu nagle 01.01. (pewnie to był przypadek) dostałam wyraz ogromnego zaufania. Wyznał mi bowiem trudną i bolesną historię swojej rodziny i to było chyba najpiękniejsze potwierdzenie tego, kim dla niego jestem. Nie dostałam chyba nigdy w życiu piękniejszego potwierdzenia: „tak – chcę z Tobą być, chcę dzielić się dobrymi i złymi chwilami i chcę, żebyś Ty też mogła mi powiedzieć wszystko”.

Myślę, że jedną z ważniejszych rzeczy, jakie czekają mnie w tym nowym roku, jest pogłębianie tego zaufania i praca, by go nie stracić. Życzę Wam takich wyznań, życzę Wam ludzi, dla których będziecie oparciem i przyjaciółmi.

2016-01-05-roman-drits-barnimages-001

Do następnego!

Wolna Panna

——————————————————————

Poprzednie teksty tu:

Rozmyślania wolnej Panny

Rozmyślania wolnej Panny 2

Rozmyślania wolnej Panny 3

Rozmyślania wolnej Panny 4

Rozmyślania wolnej Panny 5

Rozmyślania wolnej Panny 6

Rozmyślania wolnej Panny 7

Rozmyślania Wolnej Panny 8

One thought on “Rozmyślania Wolnej Panny 9

Skomentuj

