Typ Niepokorny: Oto ja

baner

Czy masz czasem tak, że stajesz po środku życia, rozglądasz się na lewo i prawo, i widzisz wokół wielki chaos? To właśnie ja. Ten, co stoi i się przygląda, starając się zrozumieć wszystkie niewyjaśnione tajemnice tego świata. Ten, który ma ciężki charakter, ale jednocześnie wyrobione poglądy, których stara się bronić za pomocą dobrych argumentów. Ten, którego życie nieźle pokopało, rzuciło raz na sam szczyt sukcesów po to, by za chwilę spaść na samo dno człowieczeństwa. Ten, który czytając „Okiem Sary”, mentalnie staje często w kontrze do poglądów autorki ze względu na nieco inną drogę, którą wiedzie swoje życie. Ten, który wie, co to ból, zdrada, cierpienie. Ten, który wie, co to dobro, radość i miłość. Mijasz mnie codziennie na ulicy w biegu do pracy. W tych momentach kiedy kurczowo trzymasz swój termokubek z ciepłą kawą, która działa jak lekarstwo na ciężki poranek i biegniesz, bo za pięć minut szef nie będzie już miły. Obserwuję Cię i staram się czegoś nauczyć, odnieść Twój bieg do mojego życia i znaleźć w nim odrobinę siebie. Czasem Cię podziwiam za Twoje wybory, a czasem krytykuję… Często krytykuję. Wspominałem już jaki mam charakter?

Co ja tu robię? Pojawiam się tutaj, bo mój introwertyczny świat potrzebuje podzielenia się wnioskami z tych wszystkich codziennych obserwacji. Wiele rzeczy w dzisiejszym świecie mnie dotyka, a podobno o tym, co dla nas ważne powinniśmy głośno mówić. Często moje poglądy nie będą Ci w smak, bo przecież Ty biegasz z kawą, a ja siedzę i patrzę. Świat widzimy z różnej perspektywy. Ale ja się od Ciebie codziennie czegoś uczę (nawet gdy krytykuję), to może i Ty nauczysz się czegoś ode mnie.  W końcu jestem ten typ, co życzy wszystkim szczęścia. Typ, który czasem się gubi. Typ, który wczoraj przepuścił Cię w drzwiach. Typ, który wierzy w Boga… Oto ja…

mfydbelv1ju-noah-rosenfield

 Typ Niepokorny

4 thoughts on “Typ Niepokorny: Oto ja

Skomentuj

