E-chrześcijanin: Klara

klara

Mam na imię Klara mam 22 lata i od kilku miesięcy jestem Żoną Ukochanego Programisty. Aby trochę się przedstawić dodam, że studiuję Fizykę Medyczną, pracuję jako wsparcie techniczne w korporacji i zajmuję się obowiązkami żony domowej. Mam sporo pasji: jazdę na rowerze, pływanie, grę na pianinie a także pisanie bloga, który oprócz ogromnej radości, którą mi daje, pozwolił na napisanie tego posta 🙂

Jestem katoliczką, wiara chrześcijańska odgrywa ważną rolę w moim życiu i oddziałuje na wszystkie moje działania. Osobista relacja z Bogiem jest dla mnie bardzo ważna, jest także istotnym elementem naszej relacji małżeńskiej.

Zaczęłam blogować w liceum, aby uwolnić się od nadmiaru myśli i pozwolić sobie na trochę humanizmu na mojej matematyczno-fizycznej drodze. Po jakimś czasie mój stosunek do blogowania dojrzał i znalazłam swoje miejsce w sieci jakim jest JestKlarownie. Od początku chciałam, aby blog miał charakter chrześcijański. Myślę, że szeroko dostępny Internet jest świetnym miejscem ewangelizacji. Choć mój blog nie ma ściśle ewangelizacyjnego charakteru.

Uważam, że najlepszą ewangelizacją jest świadectwo, dlatego w mojej wirtualnej przestrzeni piszę o naszym życiu, staram się aby było to prawdziwe i autentyczne. Chcę pokazywać, że można żyć szczęśliwie z Bogiem na czele. Moją drogą do Zbawienia i Powołaniem jest Małżeństwo, stąd też ten temat przede wszystkim się u mnie przewija. Uważam, że Relacja Małżeńska oparta na Bogu jest drogą do świętości dostępną większości ludzi. Chcę pokazywać że Małżeństwo jest cudowne, nawet jeżeli bywa trudne i ciężkie. Uważam, że rozwijanie się w roli żony oddziałuje na całe życie i umożliwia wzrastanie na wszystkich płaszczyznach. Jest mi bliskie nauczanie Kościoła o małżeństwie i rodzinie, lubię czytać małżeńsko – rozwojowe książki twórców chrześcijańskich i dzielić się ich mądrością na blogu.

JestKlarownie, to moje miejsce w sieci, przestrzeń składania świadectwa i motywator do rozwoju. Moje eChrześcijaństwo to w dużym skrócie głoszenie dobrej Nowiny o Małżeństwie.

Powtarzam za Matką Teresą: zostaliśmy stworzeni, aby kochać i być kochanym, dbam o moje małżeństwo i radością codzienności dzielę się na blogu, na który serdecznie zapraszam.

***

link do bloga Klary: www.jestklarownie.wordpress.com

opis projektu: www.okiemsary.wordpress.com/2016/09/27/wylowione-z-sieci/

Skomentuj

