Rozmyślania wolnej Panny 7

 

panna

Witajcie w ten jesienny wieczór. Pogoda nas nie rozpieszcza, ale bardzo się cieszę z naszego kolejnego spotkania! 🙂  Po tekstach o drugim człowieku, obecności i dbaniu o relacje, wracam do spraw damsko-męskich.

Jakiś czas temu pojawił się! Była więcej niż jedna randka… Znaczy się – dalej są. Nie książę na białym rumaku, a inżynier z biletem na SKMkę. Mężczyzna z krwi i kości, z zaletami i wadami. I teraz najtrudniejsze… Tak, dokładnie tak napisałam- najtrudniejsze! Wcześniej myślałam, że druga randka to ogromny sukces. Teraz widzę w jak wielkim błędzie byłam (chociaż w każdej fazie pewnie są inne problemy największej wagi!). W czym jednak tkwi problem? Pojawił się mężczyzna dobry, cierpliwy, wrażliwy, czyli taki z jakim można iść przez życie, a w mojej głowie ALARM.

Przyznam szczerze, wystraszyłam się, zrobiłam jeden, a właściwie 10 kroków w tył. Taki irracjonalny strach, który nie chce opuścić. Nagle w życiu pełnym zajęć przyczyniających się do samorealizacji wkrada się poczucie, że muszę mieć czas dla Niego. „Muszę” jest złym określeniem. „CHCĘ” mieć czas na spotkania, spacery, wspólne siedzenie i czytanie. To poczucie, że zrezygnuje z czegoś dla siebie, żeby mogło pojawić się coś dla nas jest jednocześnie przerażające i fascynujące.

Wiem, że długa droga przede mną aby umieć pozwolić wejść drugiemu człowiekowi w moje życie. Obudzić to poczucie, że to, co robię nie musi być jedynie dla mnie. Pewnie potrzebuję wiele pokory i cierpliwości, ale mam nadzieję, że mi się uda! Życzę Wam i sobie ogromnych pokładów cierpliwości!

wolna

Do następnego!

Wolna Panna

——————————————————————

Poprzednie teksty tu:

Rozmyślania wolnej Panny

Rozmyślania wolnej Panny 2

Rozmyślania wolnej Panny 3

Rozmyślania wolnej Panny 4

Rozmyślania wolnej Panny 5

Rozmyślania wolnej Panny 6

 

3 thoughts on “Rozmyślania wolnej Panny 7

Skomentuj

