Rozmyślania Wolnej Panny 6

pannaWitajcie Drodzy Czytelnicy! Jak się stęskniłam za tą chwilą oddania tekstu. Muszę przyznać, że wrzesień zleciał mi zbyt szybko. W ostatnim czasie wpadłam w prawdziwy pracoholizm. Mam nadzieję, że nie są to ostatnie siły do pracy i wraz z jesienną słotą i zimową zawieruchą nie zapadnę w zimowy sen.

Nie o moim życiu zawodowym chciałam jednak dzisiaj napisać. W świecie stawiającym nacisk na rozwój kariery zawodowej, rozwój osobisty, nieustanne poszerzanie swoich kompetencji zawodowych, jak znaleźć sposób na poznawanie, prawdziwe poznawanie nowych ludzi. Mam wrażenie, że obecnie ludzie, którzy mnie otaczają praktycznie od razu stają po jednej ze stron: albo uważają się za moich przyjaciół, albo pozostają całkowicie obojętni.

Jest to dla mnie dziwna sytuacja, ponieważ ja potrzebuję czasu na nawiązanie relacji, poznanie i polubienie drugiego człowieka. Do przyjaźni to bardzo daleka droga, ale nawet dobre, bliskie koleżeństwo jest w dzisiejszych czasach drogocenne. Czasami mi także zdarza się od razu stwierdzić, że z tą osobą dogadam się bez problemu, ale tutaj wchodzi w grę intuicja 😉

Ciężko jest w tym zabieganym, pędzącym świecie stanąć i dostrzec drugiego człowieka, ale życzę tego Wam i sobie, żebyśmy nie szli z prądem i mieli czas na poznanie się.

5064-people-mother-family-fatherDo następnego!

Wolna Panna

——————————————————————

Poprzednie teksty tu:

Rozmyślania wolnej Panny

Rozmyślania wolnej Panny 2

Rozmyślania wolnej Panny 3

Rozmyślania wolnej Panny 4

Rozmyślania wolnej Panny 5

4 thoughts on “Rozmyślania Wolnej Panny 6

  1. Pingback: Okiem Sary

Skomentuj

