Żegnaj lipcu!

polecajkaKiedy minął lipiec? Dopiero, co żegnałam się z zaskakującym czerwcem! Czy Tobie także, Drogi Czytelniku, czas płynie niewyobrażalnie szybko? Jak go zatrzymać choć na chwilę?

[organizacja]

Poprzez jedną z grup dla blogerów poznałam Agatę i jej markę Właśnie dzisiaj, która zajmuje się produkcją planerów. Nie raz wspominałam, że mistrzem organizacji czasu nie jestem, więc postanowiłam siebie i taki organizer wypróbować. Zaskoczyła mnie jakość wykonania i pomysł, aby w pakiecie znalazły się bloczki – jeden z listą dzienną „to do”, a drugi z możliwością szczegółowego zaplanowania dnia pod kątem godzinowym, priorytetów czy nawet (!) przewidywanego jadłospisu. I to właśnie taki szczegółowy bloczek przywłaszczył sobie mój Małżonek jako idealną alternatywę dla luźnych kartek trzymanych przy komputerze. Jak mi się układa życie z planerem? Dowiecie się za jakiś czas w materiale wideo.

13919987_1049948121720172_559021391596842144_o

[gadżety]

Zauważyliście już moją słabość do piosenki „Dni niczyje”? A może chociaż do słuchowiska „Lato Muminków„? Kiedy połączycie te zamiłowania z predylekcją do wszystkiego, co retro, to chyba nie zdziwi Was, Drodzy Czytelnicy, fakt, że piszczałam jak dzik w sadzie jabłkowym, kiedy dowiedziałam się o wygranej w konkursie firmy Stół z Powyłamywanymi Nogami. Jako nagroda przywędrował do mnie emaliowany Włóczykij we własnej osobie – metalowy garnuszek, z przykrywką i słomką! Zbieram do niego poziomki, pijam w nim jagodowe koktajle lub daję odpocząć na haczyku nad zlewem. Jak pięknie dekoruje kuchnię swoją obecnością! Aż mam chęć sprawić mu towarzystwo…

P1010730e P1010731e[kosmetyki]

Serio? Ania z Okiem Sary się maluje? Co dwa tygodnie chodzi do kosmetyczki opiłować i pomalować paznokcie? To, że najczęściej prezentuję się w wersji saute (jak np. w gościnnym wpisie u Brzuchaczy) wcale nie oznacza, że na co dzień nie kręci mnie pociągnięcie oka czarną kreską czy kolor na paznokciach. W ten sposób trafiłam na świetne lakiery L’oreal. Co prawda rzekomo były na promocji, a przy kasie się okazało, że swoje zapłacić musiałam, ale… Mają piękne kolory, szybko schną, na mojej płytce dobrze się trzymają, już pierwsza warstwa dobrze kryje, a co więcej… mają eleganckie opakowania.

P1010735e[Youtube]

Z racji na szał związany ze Światowymi Dniami Młodzieży w social media i wyjazd zablokowany „przymusowym” lub „błogosławionym” uziemieniem, z pomocą na otarcie łez przyszedł mi Youtube i transmisje live kanału „Vatican”. Jednak to, co działo się wśród pielgrzymów czy w największej zakrystii świata dane mi było podglądać dzięki vlogom holenderskiego duchownego – Rodericka Vonhögena. Wiecie, co jest najlepsze? Ten ksiądz nie filmuje relacji z wydarzenia, ale trwa w tym wydarzeniu! Świetna dawka pozytywnej energii! Nawet po ŚDM.

[wydarzenia]

Światowe Dni Młodzieży w Krakowie zdecydowanie były wydarzeniem miesiąca, roku, czy nawet całych dziesięcioleci w Polsce. Biję się w pierś, bo psioczyłam na powolną organizację i kółka wzajemnej adoracji w diecezjach i parafiach, które nie przenosiły owoców poza swój krąg. Myślę, że każdy pielgrzym i obserwator potwierdzi, że było to spotkanie z dobrym zapleczem kulturalno-informacyjnym, porządnie zabezpieczone i dające przestrzeń do świętowania. Po za tym Papież Franciszek w swej prostocie powiedział tyle ważnych, a tak łatwych do zapamiętania myśli! Podrzucam Wam tę ostatnią, czyli gdzie odbędą się kolejne ŚDM. Można sobie ponucić…

A Was, co urzekło w lipcu? Zainspirujcie mnie!

2 uwagi do wpisu “Żegnaj lipcu!

  1. Do Polski przyjechałam w sobotę, już pod koniec Dni Młodzieży i oglądając relację w telewizji zakręciła mi się łezka w oku. Pewnie gdyby nie moja pooperacyjna noga, wzięłabym pod uwagę przyjazd trochę wcześniej. W poniedziałek byłam w Krakowie na Rynku i obserwowałam radosnych pielgrzymów 🙂 Była świetna atmosfera!

    Polubienie

Skomentuj

