Rozmyślania wolnej Panny 2

panna
Drogi Czytelniku, to już nasze drugie spotkanie, na które czekałam z niecierpliwością. Piękny czerwiec – dla mnie miesiąc wielkich zmian. Począwszy od nowego mieszkania, poszukiwanie pracy i koniec studiów. Czas piękny jak i trochę przerażający.

Koniec studiów – możesz pomyśleć, Drogi Czytelniku, że wchodzę na ścieżkę dorosłości i uciekam spod opiekuńczych skrzydeł Rodziców. Ten etap mam już za sobą. Teraz jest moment na określenie (a przynajmniej próbę) ścieżki zawodowej, którą chciałabym iść. Jest to trudne dla osoby studiującej nie do końca interesujące rzeczy (wiem, wiem to był mój wybór, ale jakoś decyzje wyboru kierunków studiów nie są moją mocną stroną), a mającej liczne pasje i zainteresowania. Na szczęście spotykam na swojej drodze wielu wspaniałych ludzi, którzy radą albo własną historią podnoszą mnie na duchu, że warto spełniać marzenia.

Chciałabym nawiązać w jakiś sposób do mojego pierwszego tekstu i powiem szczerze, że mam problem bo tak wiele rzeczy dzieje się dookoła, że nie myślę o oczekiwaniu na Mężczyznę, który jest mi przeznaczony. Mam jednak jedną myśl, która nasuwa mi się do głowy. Ostatnio miałam okazję spotkać dawno nie widzianego krewnego. Jest to mężczyzna po 60-tce, a już w pierwszej sekundzie ujął mnie swoją osobą. Przyznam, że dawno nie spotkałam takiego dżentelmena. Pocałunek w dłoń, otworzenie drzwi samochodu czy pomoc przy zdejmowaniu żakietu to drobiazgi, ale pozwalające poczuć się prawdziwą damą. W takich sytuacjach od razu stajemy wyprostowane, ściszamy lekko ton głosu i pozwalamy sobie na bycie tymi słabszymi. Chyba wszystkim nam tego brakuje. Mężczyźnie, żeby mógł poczuć się odpowiedzialnym za kobietę, a kobiecie świadomości że nie musimy radzić sobie ze wszystkim same.

Pamiętajmy o tym! Panowie, bądźcie czasami szarmanccy i, jak dżentelmeni z dawnych lat, służcie kobietom, a my, drogie koleżanki, nie bójmy się przyjąć tego pięknego daru.

panna2 Wolna Panna

——————————————————————

Poprzedni tekst tu: Rozmyślania wolnej Panny

20 uwag do wpisu “Rozmyślania wolnej Panny 2

  1. Wspaniale się czyta Twoje słowa splecione w tekst, Wolna Panno! Czekam na więcej :)) i jak najbardziej się zgadzam – warto pozwalać sobie na bycie Damą dla Panów, gdy proponują takie gesty. Nie odrzucać, nie uciszać… bo kiedyś ucichnie, a myślę, że każda z nas w środku marzy o takim Kimś, Opiekunie swojego kobiecego, delikatnego serca 🙂 ❤

    Polubione przez 1 osoba

  2. Powodzenia w podążaniu za marzeniami. Wybory na tym etapie mają na prawdę wielkie znaczenie dla przyszłości. Aczkolwiek nie ma się co załamywać, jeśli wybór nie będzie trafiony. To też najlepszy moment na zmiany. Powodzenia

    Polubienie

  3. To prawda, że wszystkim nam tego brakuje. Bycia kobietą i bycia mężczyzną. Jak dobrze, że są na świecie jeszcze tacy mężczyźni, którzy sprawiają, że można poczuć się prawdziwą kobietą 🙂
    Powodzenia w wyborze życiowych dróg 🙂

    Polubione przez 1 osoba

  4. Nie wiesz, kim chcesz być? Super, bo ja też nie. – to moje motto ostatnio i tego się trzymam. Nie martw się wyborem ścieżki życiowej, teraz mamy tyle różnych opcji, że na pewno coś dla siebie znajdziesz. A co do Pana dżentelmena, oby więcej takich było. Coraz trudniej niestety takie okazy znaleźć, ale na szczęście gdzieś tam jeszcze są 🙂

    Polubienie

  5. A ja mam takiego znajomego, lekko po trzydziestce, który studiował historię, a dokładniej zajmował się epoką średniowiecza, i każdą znajomą czy koleżankę wita pocałunkiem w dłoń 😀 na początku wydało mi się to dziwne, a z czasem – miłe i na swój sposób urocze 🙂 teraz niestety jest to rzadki widok 😦 jak jeszcze mieszkałam z Rodzicami to mogłam obserwować, jak mój Tata w ten sposób wita się ze swoją Mamą, a moją Babcią. Ale to kwestia dawnego wychowania, bo Jego bracia robią tak samo i czasem mój Wujek tak się ze mną wita. Szkoda, że to odeszło do lamusa w obecnym pokoleniu młodych 😦

    Polubienie

  6. Pingback: Okiem Sary

Skomentuj

